AKO VYBAVIŤ
KLIENTSKE CENTRUM
Vážené Novomešťanky, Novomešťania.
Často dostávam otázky, prečo sme sa rozhodli zriadiť v budove, na rohu Námestia slobody a Komenského ulice, Klientske centrum.
Už počas môjho pôsobenia na poste zástupcu primátora som si denne všímal a vnímal som, ako je pre občanov mesta obtiažne hľadanie príslušného referátu a prechádzanie po jednotlivých poschodiach budovy. Zvlášť pohľad na pohyb seniorov a ľudí s ťažkým zdravotným postihnutím po schodoch Mestského úradu bol pre mňa neakceptovateľný.
V rámci volebného programu som prezentoval víziu zriadenia kancelárie prvého kontaktu na prízemí Mestského úradu. Po preverení možností stavebných úprav a vybudovania bezbariérového prístupu, nebola táto možnosť v budove Mestského úradu technicky realizovateľná.
Prečo Klientske centrum mestského úradu v takmer 20-tisícovom meste?
- Každý občan nášho mesta si zaslúži služby samosprávy, ktoré zodpovedajú podmienkam okresného mesta.
- Občan sa v priestoroch úradu musí cítiť komfortne a bezpečne.
- Občan musí obdržať službu samosprávy na jednom mieste.
- Úrad má zabezpečiť dostupnosť služby samosprávnych funkcií, aj so zabezpečením statickej dopravy, v blízkej vzdialenosti od budovy úradu.
- Služby mesta musia byť ľahko prístupné všetkým občanom mesta.
- Mesto je povinné zabezpečiť dostupnosť služieb aj občanom s ťažkým zdravotným postihnutím.
- Mesto má snahu vytvárať dobré pracovné podmienky svojím zamestnancom.
- Priestory úradu by mali byť primerane reprezentačné, moderné, prispôsobené meniacim sa klimatickým podmienkam.
- Mesto má svoj majetok využívať plnohodnotne a hospodárne.
- Mesto svoj majetok zhodnocuje a stará sa oň.
Verím, že Klientske centrum spĺňa uvedené desatoro a hlavne, že vy, naše spoluobčianky a spoluobčania, v týchto priestoroch budete spokojní so službami, ktoré vám pracovníčky a pracovníci mesta, budú pri vybavovaní vašich životných situácií poskytovať.
FRANTIŠEK MAŠLONKA, primátor mesta
KLIENTSKE CENTRUM, NÁMESTIE SLOBODY 1/1, NOVÉ MESTO NAD VÁHOM
ÚRADNÉ HODINY:
Pondelok | 7:30 - 11:30 | 12:30 - 15:00 |
Utorok | 7:30 - 11:30 | 12:30 - 15:00 |
Streda | 8:30 - 11:30 | 12:30 - 17:00 |
Štrvrtok | administratívny deň | |
Piatok | 7:30 - 11:30 | 12:30 - 14:00 |
KONTAKTY:
Referát matriky |
|
|
Referát organizačný, overovanie |
|
|
Referát dane z nehnuteľnosti |
032 7402 122 |
zdenka.hrehorova@nove-mesto.sk |
Referát poplatkov za komunálne odpady |
|
|
Referát evidencie obyvateľstva |
032 7402 123 |
veronika.benakova@nove-mesto.sk |
Pokladňa, podateľňa |
032 7402 224 |
jaroslava.durcova@nove-mesto.sk |
Referát pre sociálne veci a správu bytov |
|
|