AKO VYBAVIŤ

KLIENTSKE CENTRUM

Vážené Novomešťanky, Novomešťania.

Často dostávam otázky, prečo sme sa rozhodli zriadiť v budove, na rohu Námestia slobody a Komenského ulice, Klientske centrum.

Už počas môjho pôsobenia na poste zástupcu primátora som si denne všímal a vnímal som, ako je pre občanov mesta obtiažne hľadanie príslušného referátu a prechádzanie po jednotlivých poschodiach budovy. Zvlášť pohľad na pohyb seniorov a ľudí s ťažkým zdravotným postihnutím  po schodoch Mestského úradu  bol pre mňa neakceptovateľný.

V rámci volebného programu som prezentoval víziu zriadenia kancelárie prvého kontaktu na prízemí Mestského úradu. Po preverení možností stavebných úprav a vybudovania bezbariérového prístupu, nebola táto možnosť v budove Mestského úradu technicky realizovateľná.

 

Prečo Klientske centrum mestského úradu v takmer 20-tisícovom meste?

  1. Každý občan nášho mesta si zaslúži služby samosprávy, ktoré zodpovedajú podmienkam okresného mesta.
  2. Občan sa v priestoroch úradu musí cítiť komfortne a bezpečne.
  3. Občan musí obdržať službu samosprávy na jednom mieste.
  4. Úrad má zabezpečiť dostupnosť služby samosprávnych funkcií, aj so zabezpečením statickej dopravy, v blízkej vzdialenosti od budovy úradu.
  5. Služby mesta musia byť ľahko prístupné všetkým občanom mesta.
  6. Mesto je povinné zabezpečiť dostupnosť služieb aj občanom s ťažkým zdravotným postihnutím.
  7. Mesto má snahu vytvárať dobré pracovné podmienky svojím zamestnancom.
  8. Priestory úradu by mali byť primerane reprezentačné, moderné, prispôsobené meniacim sa klimatickým podmienkam.
  9. Mesto má svoj majetok využívať plnohodnotne a hospodárne.
  10. Mesto svoj majetok zhodnocuje a stará sa oň.

Verím, že Klientske centrum spĺňa uvedené desatoro a hlavne, že vy, naše  spoluobčianky a spoluobčania, v týchto priestoroch budete spokojní so službami, ktoré vám pracovníčky a pracovníci mesta, budú pri vybavovaní vašich životných situácií poskytovať.

                                                       FRANTIŠEK MAŠLONKA, primátor mesta

 

KLIENTSKE CENTRUM, NÁMESTIE SLOBODY 1/1, NOVÉ MESTO NAD VÁHOM

         

ÚRADNÉ HODINY:

Pondelok 7:30 - 11:30 12:30 - 15:00
Utorok 7:30 - 11:30 12:30 - 15:00
Streda 8:30 - 11:30 12:30 - 17:00
Štrvrtok administratívny deň  
Piatok 7:30 - 11:30 12:30 - 14:00

 

KONTAKTY:

Referát matriky
Barbora Sadloňová


032 7402 507


matrika@nove-mesto.sk
barbora.sadlonova@nove-mesto.sk

Referát organizačný, overovanie
Svetlana Kovačovicová


032 7402 508


svetlana.kovacovicova@nove-mesto.sk

Referát dane z nehnuteľnosti
Zdenka Hrehorová


032 7402 122

zdenka.hrehorova@nove-mesto.sk

Referát poplatkov za komunálne odpady
Bc. Martina Čačíková
Mgr. Petra Šusterová


032 7402 411
032 7402 413


martina.cacikova@nove-mesto.sk
petra.susterova@nove-mesto.sk

Referát evidencie obyvateľstva
Veronika Beňáková


032 7402 123

veronika.benakova@nove-mesto.sk

Pokladňa, podateľňa
Jaroslava Durcová


032 7402 224

jaroslava.durcova@nove-mesto.sk

Referát pre sociálne veci a správu bytov
PhDr. Martina Koreňová
Mgr. Katarína Radzová


032 7402 124
032 7402 126


martina.korenova@nove-mesto.sk
katarina.radzova@nove-mesto.sk

Nastavenia cookies